Search This Blog

2012-02-11

На балу танцюють вільну програму.
Учасники благодійного балу відвідали Чернігівську жіночу виправну установу.
27 листопада 2011 р., за підтримки молодіжної комісії Київської Архиєпархії УГКЦ, у Києві пройшов Благодійний осінній бал-маскарад. Він відбувся перед початком Різдвяного посту на допомогу реалізації програми Пенітенціарного душпастирства УГКЦ для реабілітації жінок, що звільнилися з ув’язнення (м. Чернігів). 5 лютого 2012 року організатори й учасники балу мали змогу передати зібрані кошти особисто відповідальному за втілення проекту ієромонахові Віталію (Котику) під час їх творчого візиту до Чернігівської жіночої виправної колонії. Там у клубному приміщенні Тарас Гриценко, Марія Цаповська і Катруся Чернега відтворили фрагмент вистави "Ромео і Джульєтта". Під чудовий спів Христини Шонь бальний танець продемонстрували прекрасні молоді пари.



Співає Христина Шонь.
Тарас Гриценко і Катерина Чернега.
















"Які вони гарні!" - у захопленні казали глядачки у залі. "Коли ми їхали до Чернігова, я була так налаштована, що необхідно добре виступити; коли тривав виступ, я бачила добрі очі, сповенні бажання спілкуватися, але було важко дивитися в ті очі, що немов казали "ще не їдьте"; мені було замало, я маю ще раз колись тут побувати", - поділилася своїми враженнями Ксенія Гринів.
Під час балу було експоновано твори
образотворчого мистецтва в'язнів.
Діана Виноградова (Камлюк)
Цього разу жінок очікувала також зустріч та спілкування з переможицею Берлінського конкурсу образотворчого мистецтва в'язнів Діаною Віноградовою (Камлюк). Вона сказала в інтерв'ю: "Наша подорож стала радісною подією. Для мене було важливо запалити вогник надії у дівчат, які майже втратили все у своєму житті. Багато хто з них попали сюди через безвідповідальне ставлення до свого життя, вони вважали, що світ їм винний. Дехто із них бачили мене за ґратами протягом кількох років, тому були здивовані. Завдяки цьому візиту хотілося мені бути прикладом для відродження їх надії, що вони можуть, як я, бути свобідними, щасливими, вродливими..."
Ієромонах Віталій отримав від Оксани Гринів зібрані кошти.

Після завершення виступу перед жінками у виправній колонії молодь завітала до монастиря Редемптористів, де вручили о. Віталію (Котику) кошти зібрані у Київській Архиєпархії УГКЦ та кошти від Благодійного балу.



No comments: